خانه » انواع پست ها » چایی تو بزار دم بکشه(ارزشمند سازی محتوا)
13 آبان 1400

چایی تو بزار دم بکشه(ارزشمند سازی محتوا)

[pullquote align=”left”]

عجله کار شیطونه

[/pullquote]

بعد از تولید محتوا خیلی مهمه که به نکاتی مانند اینکه زمان مناسب انتشار محتوا ، ویراستاری و ویرایش محتوا ، ابعاد اجتماعی و فرهنگی و سیاسی برای محتوا توجه بشه و حتی برخی مواقع اتفاق میوفته که اصولا انتشار اون محتوا به برند و یا فروش صدمه میزنه و برای یک تیم و یا مجموعه لازمه که تصمیم گیری بشه تا در فرصت دیگر با نگرشی دیگه تولید انجام بپذیره .

[columns]

[column layout=”two”]
در یک نگاه مخاطب متوجه میشه که روی محتوای تولیده شده کار و یا فکر شده یا نه

ارزشمند سازی محتوا

[/column]

[column layout=”two”]

 

به نظرم بهتره قبل از اینکه محتوا رو منتشر کنیم با صبر و دقت محتوا بازبینی بشه و از مشورت متخصص این زمینه نظر خواهی بشه تا نتیجه بهتری نصیبمون بشه برای محتوا باید وقت گذاشت گاهی باید باهاش زندگی کرد .  خلاصه اینکه به ارزشمند سازی محتوا اهمیت بدیم

[/column]

[/columns]

 

احسان حسینی

مدرس و مشاوره بازاریابی در فضای مجازی ( دیجیتال مارکتینگ )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

preloader